[ad_1]
Het bericht Trip.com Group verwelkomt eerste lichting Chinese visumvrije reizigers naar Singapore verscheen voor het eerst op TD (Travel Daily Media) Brand TD.
Trip.com Group is verheugd de eerste lichting Chinese toeristen te mogen verwelkomen in Singapore onder de wederzijdse visumvrije regeling van 30 dagen tussen Singapore en China. Onder de Chinese reizigers die vanochtend op Changi Airport aankwamen, bevond zich een reisgroep georganiseerd door Trip.com Group, die vanuit Peking in Singapore landde.
“Ik heb altijd al eens Singapore willen bezoeken, dat op de lijst van mijn topvakantiebestemmingen staat. Trip.com’s rondreispakket voor Chinees Nieuwjaar, waarin de beste bezienswaardigheden en attracties van Singapore worden getoond, overtuigde mij ervan om tijdens de nieuwjaarsvakantie naar het buitenland te reizen, vooral nu we geen visum meer nodig hebben. Ik kan niet wachten om Singapore te verkennen”, zegt Feng Shaoxiang, lid van de reisgroep.
Toeristenvriendelijke maatregelen, waaronder visumvrij reizen, nemen de wrijving weg in het reisplanningsproces, waardoor last-minute reizen mogelijk wordt, en met de flexibiliteit die wordt geboden door de vrijstellingen van 30 dagen die nu gelden, kunnen Chinese reizigers ook langere reizen naar Singapore maken . Hierdoor is het aantal Chinese Nieuwjaarsboekingen (CNY) naar Singapore, gemaakt door Chinese reizigers op de platforms van Trip.com Group, 206 keer gestegen vergeleken met dezelfde periode vorig jaar. Hiervan werd bijna de helft (47%) van de boekingen gedaan door gezinnen.
Om Chinese toeristen in Singapore te verwelkomen, hebben Trip.com Group en haar partners in Singapore een reeks exclusieve promoties gelanceerd. In samenwerking met Sentosa Development Corporation zullen Chinese toeristen die hotels in Singapore boeken via het platform van Trip.com Group, mits aan bepaalde voorwaarden wordt voldaan, profiteren van een welkomstgeschenk van Sentosa met een overvloed aan exclusieve privileges, waaronder gratis toegang tot Sentosa Island en gratis toegang tot geselecteerde attracties, onder andere.
Andrew Phua, hoofdvertegenwoordiger en uitvoerend directeur van de regio Groot-China van de Singapore Tourism Board, zei: “Singapore is altijd een van de populairste vakantie- en zakenreisbestemmingen voor Chinese toeristen geweest. Nu Singapore en China elkaar officieel vrijstellen van visa, denken wij dat dit het enthousiasme van Chinese toeristen verder zal aanwakkeren. De afgelopen jaren heeft Singapore achtereenvolgens een aantal nieuwe of verbeterde attracties en grootschalige activiteiten gelanceerd, in de hoop toeristen een betere en diversere reiservaring te bieden. We heten meer Chinese toeristen van harte welkom om Singapore als overzeese reisbestemming te kiezen.”
Edison Chen, Vice President van Destination Marketing & Strategic Alliances, Trip.com Group, zei: “In combinatie met visumvrij reizen naar Singapore, dat samenviel met de Chinese Nieuwjaarsvakantie, lanceerde Trip.com Group onmiddellijk een microsite waarin de verschillende attracties van Singapore werden geïntroduceerd. gastronomische kaart, populaire hotels en tours om het aantal boekingen naar Singapore te stimuleren. Er zijn ook plannen in de pijplijn om een reeks zorgvuldig samengestelde aanbiedingen met een Peranakan-thema aan toeristen naar Singapore aan te bieden. We zijn gefocust op het bieden van hoogwaardige reiservaringen en doen ons uiterste best om internationale reizen naar Singapore te promoten.”
Edmund Ong, General Manager van Trip.com Singapore, zei: “Sinds de aankondiging van visumvrij reizen tussen Singapore en China hebben we een toevloed van belangstelling gezien, waaruit blijkt dat Singapore een favoriete reisbestemming is. De reisgroep die vanochtend arriveert, is de eerste van velen. Als onderdeel van ons streven om de reis van elke reiziger te laten tellen, zijn we van plan promotiecampagnes en samengestelde reisproducten te lanceren die het unieke karakter van Singapore benadrukken. We kijken ernaar uit om meer Chinese toeristen te verwelkomen, mogelijk gemaakt door het grotere reisgemak.”
Trip.com Group heeft onlangs onthuld dat Singapore een stijging van 46,8% in inkomende reizen zal zien als de CNY-feestperiode van dit jaar wordt vergeleken met de CNY-periode van 2023, met een buitensporige stijging van 108,6% in de totale reisuitgaven voor inkomende boekingen over dezelfde periode.
Het bericht Trip.com Group verwelkomt de eerste lichting Chinese visumvrije reizigers naar Singapore verscheen voor het eerst op Brand TD.
[ad_2]Source link