Etihad Airways wordt officieel sponsor van Chennai Super Kings

3449a9b7 0h4a6518 Copy Scaled.jpg

[ad_1]

Het bericht Etihad Airways gaat van start als officiële sponsor van Chennai Super Kings verscheen eerst op TD (Travel Daily Media) Brand TD.

Etihad Airways, de nationale luchtvaartmaatschappij van de Verenigde Arabische Emiraten, is verheugd haar spannende nieuwe onderneming als officiële sponsor van de Chennai Super Kings aan te kondigen. Het partnerschap werd onthuld tijdens een speciale ceremonie in Chennai, de thuisstad van CSK.

Het ‘onthullingsevenement’ werd verwelkomd door 2.000 enthousiaste fans en vond plaats in Kalaivanar Arangam, in aanwezigheid van teamofficials en spelers van de Chennai Super Kings, die zich bij het Etihad-cabinepersoneel op het podium voegden in hun nieuwe truien met trots het logo van de luchtvaartmaatschappij erop.

Als onderdeel van deze samenwerking wil Etihad de fanervaring naar een hoger niveau tillen door het komende seizoen deel te nemen aan spannende activiteiten, promoties en unieke initiatieven. Fans kunnen een spannende reis met Etihad verwachten terwijl ze de Chennai Super Kings steunen in hun zoektocht naar de overwinning.

Het Etihad-partnerschap zal tot leven komen op de evenementen en platforms van Chennai Super Kings, waarbij Etihad wordt tentoongesteld op de achterkant van de Chennai Super Kings-trui, door middel van boeiende activeringen en fanactiviteiten tijdens evenementen en wedstrijden, en door exclusieve deals aan te bieden aan Chennai Super Fans van koningen.

Arik De, Chief Revenue and Commercial Officer bij Etihad Airways, uitte zijn enthousiasme over de samenwerking: “Vandaag markeert het begin van een buitengewone reis waarin we de Chennai Super Kings verwelkomen in ons sportportfolio. De wereldwijde weerklank van Cricket verenigt diverse gemeenschappen en weerspiegelt de gedeelde waarden van Etihad en Chennai Super Kings. Onze samenwerking gaat verder dan sponsoring; het is een viering van een gedeeld ethos, een bewijs van de collectieve geest van Etihad en de Chennai Super Kings.

“Cricket in India is echt ongelooflijk en de Chennai Super Kings-fans laten echt precies zien wat het betekent om van het spel te houden en echte passie te hebben in dit ongelooflijke land. Voor Etihad geloven we in verbinding met onze reizigers via gedeelde interesses, en net als het ‘Gele Leger’ geloven we echt in dit team. Terwijl we aan deze spannende reis beginnen, verwachten we niet alleen onvergetelijke momenten voor fans en reizigers te creëren, maar ook een krachtige verbinding te smeden die grenzen overstijgt en de geest van het spel naar nieuwe hoogten tilt.”

Kasi Viswanathan, Chief Executive Officer van Chennai Super Kings zei: “Met Etihad Airways hebben we een partner die niet alleen onze waarden, toewijding aan uitmuntendheid en passie voor succes deelt, maar ook verenigingsvoordelen biedt die mondiaal van aard zijn voor ons merk. Deze samenwerking gaat verder dan de grenzen van een traditionele sponsoring – het gaat om het creëren van een buitengewone ervaring voor onze fans en het stellen van nieuwe normen in sportpartnerschappen.”

“De samenwerking tussen Etihad en Chennai Super Kings belooft een reeks spannende initiatieven, boeiende activaties en unieke fanervaringen gedurende het cricketseizoen te leveren. Blijf op de hoogte terwijl we aan een reis beginnen om de dynamiek van sportsponsoring opnieuw te definiëren en een onuitwisbare stempel op het wereldtoneel te drukken.”

Deze strategische samenwerking versterkt de toewijding van Etihad aan de Indiase markt en zijn toewijding aan het bevorderen van betekenisvolle verbindingen met de levendige gemeenschappen van India. Het brengt de reiservaringen van wereldklasse van Etihad en de bekwaamheid van de Chennai Super Kings samen, waardoor een winnende combinatie ontstaat die zowel fans als reizigers aanspreekt.

Etihad biedt in totaal 165 wekelijkse vluchten naar 10 Indiase steden en verbindt Indiase passagiers met meer dan 70 bestemmingen wereldwijd. Onlangs lanceerde de luchtvaartmaatschappij twee nieuwe routes naar Kozhikode en Thiruvananthapuram, en verhoogde ook de frequenties in Mumbai en Delhi van twee naar vier vluchten per dag.

De samenwerking tussen Etihad en Chennai Super Kings volgt nauw op de aankondiging van Etihad van Bollywood-superster Katrina Kaif als merkambassadeur. Deze dynamische combinatie van cricketvaardigheid en Bollywood-glamour versterkt de toewijding van Etihad om contact te maken met een divers publiek in heel India.

 

 

 

Het bericht Etihad Airways gaat van start als officiële sponsor van Chennai Super Kings verscheen eerst op Brand TD.

[ad_2]
Source link

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Translate »